top of page
Zoeken
  • Growing Potential Coaching

Je kunt niet alles hebben... Wat een BS-story!!


Een uitspraak die ik regelmatig hoor en waar ik echt kriebels van krijg, eigenlijk.

Want... ik geloof met heel mijn hart, ziel, mijn hele wezen, dat je in principe alles kunt hebben wat je wil.

De vraag is alleen of je dat wel echt wil. En dan vervolgens: of je er echt alles voor wil doen om het te krijgen.

Want daar zit een hoop. Vaak zegt men iets te willen, maar als het puntje bij paaltje komt is men niet bereid het werk te doen dat nodig is om het ook te krijgen.

We houden onszelf tegen, staan onszelf in de weg. Vertellen onszelf BS-verhalen. Waardoor we niet de stappen zetten die nodig zijn.

Maar is het niet zo dat je in je hele leven al heel veel hebt gemanifesteerd? Ook dingen waarvan je een eerste instantie dacht dat het nooit haalbaar zou zijn?

Dat is echt voor een groot deel een mindset ding. Maar daarnaast is het OOK de vraag of je ervoor wil doen wat nodig is. WHATEVER IT TAKES.

En dan wordt het antwoord vaak ineens neuh, niet echt. Niet vanuit mijn ziel. Of misschien wel maar ik laat mezelf tegenhouden door mijn BS verhalen. Of door wat een ander vindt. Ik laat mijn leven leiden in plaats van dat ik mijn leven leidt.

Dus de volgende keer dat je hoort: Je kunt niet alles hebben, bedenk je dan: KUN je het niet of WIL je het niet.

Op jouw succes!

Dream big. Work hard. Live and love your life

X Marijke

PS: Schrijf je in voor de gratis cursus 'Creëer je droomleven'

De 14-daagse cursus waarin jij gaat ontdekken wat je in je leven wil en hoe je je leven zou willen leiden.

Ga je mee op reis?

https://app.enormail.eu/su…/e689f3d9b7d629b366fdd8c98f53e9f0

3 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page